Regulamin
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin, określa warunki zawierania z Klientami umów o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem: https://www.ikancelaria-prawna.pl/, przez iKancelaria Prawna Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowy Świat 33/13, NIP: 5252730060, KRS: 0000704755, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie, XII wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 30.000,00 zł, e-mail: biuro@ikancelaria-prawna.pl, zwaną dalej Kancelarią.
§2 PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA USŁUG
Przedmiotem świadczenia usług przez Kancelarię, za pośrednictwem strony internetowej, jest w szczególności:
- udzielenie porady prawnej po analizie przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego,
- sporządzenie wezwania do zapłaty,
- sporządzenie pisma procesowego lub innego pisma w zależności od konkretnej sprawy,
- sporządzenie opinii prawnej,
- sporządzenie umowy, regulaminu, statutu itp.
§3 SPOSÓB ŚWIADCZENIA USŁUG
- Klient za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@ikancelaria-prawna.pl lub za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej wysyła zapytanie o udzielenia porady prawnej przez Kancelarię.
- Zapytanie powinno zawierać opis stanu faktycznego, określenie problemu oraz rodzaj usługi, którą zainteresowany jest Klient. Do zapytania Klient powinien załączyć do wiadomości skany wszystkich niezbędnych dokumentów związanych ze sprawą.
- Po zapoznaniu się z treścią wiadomości Kancelaria ma prawo skierować do Klienta dodatkowe pytania lub poprosić
o przesłanie dodatkowych dokumentów, jeżeli jest to niezbędne do wykonania Usługi - Po otrzymaniu przez Kancelarię wszelkich niezbędnych informacji i dokumentów do wykonania usługi, Kancelaria wysyła do Klienta wiadomość e-mail, potwierdzającą otrzymanie korespondencji, propozycję terminu wykonania usługi oraz wysokość wynagrodzenia za usługę;
- Po otrzymaniu uzgodnionego wynagrodzenia oraz wszystkich wymaganych w sprawie informacji i dokumentów, Kancelaria przystąpi do wykonania usługi w umówionym terminie.
§4 FORMULARZ WEZWAŃ DO ZAPŁATY
- Klient za pośrednictwemformularza dostępnego na stronie https://www.ikancelaria-prawna.pl/ przekazuje Kancelarii dane niezbędne do sporządzenia wezwania do zapłaty.
- Po zatwierdzeniu przezKlienta niniejszego Regulaminu orazuzupełnieniu formularza dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług w postaci sporządzenia przez Kancelarię wezwania do zapłaty.
- Zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie https://www.ikancelaria-prawna.pl/Klient może skorzystać z następujących opcji:
- Wezwanie wysłane samodzielnie przez wierzyciela – po wypełnieniu formularza Klient otrzymuje gotowe wezwanie do zapłaty w formacie pdf na adres e-mail wskazany w treści formularza. Klient wysyła wezwanie do zapłaty osobiście. Jest to bezpłatne świadczenie.
- Wezwanie wysłane e-mailem przez ikancelarię– po wypełnieniu formularza przez Klienta prawnik Kancelarii bada poprawność wezwania, a następnie wysyła wezwanie do zapłaty w imieniu Klienta na wskazany przez niego adres
e-mail dłużnika; wezwanie do zapłaty jest podpisane jako zespół ikancelarii prawnej; w przypadku uzyskania odpowiedzi dłużnika, Kancelaria przekazuje ją Klientowi drogą mailową. Jest to świadczenie odpłatne w wysokości wskazanej na stronie internetowej, które zostanie spełnione w terminie 7 dni od dnia wpłaty wynagrodzenia. - Wezwanie wysłane listem poleconym przez radcę prawnego – po wypełnieniu formularza przez Klienta, adwokat lub radca prawny Kancelarii bada poprawność wezwania, a następnie wysyła wezwanie do zapłaty listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na wskazany przez Klienta adres dłużnika; wezwanie do zapłaty jest podpisane przez adwokata lub radcę prawnego; w przypadku uzyskania odpowiedzi dłużnika, Kancelaria przekazuje ją Klientowi drogą mailową. Jest to świadczenie odpłatne w wysokości wskazanej na stronie internetowej, które zostanie spełnione w terminie 7 dni od dnia wpłaty wynagrodzenia.
4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
§5 MODYFIKACJA UMOWY NA SKUTEK ROZSZERZENIA ZAPYTANIA PRZEZ KLIENTA
- Jeżeli w związku z prośbą Kancelarii o przekazanie dodatkowych informacji Klient zmieni zadane Kancelarii zapytanie, a zmiana ta ma istotny wpływ na nakład pracy niezbędny do prawidłowego wykonania usługi, Kancelaria ma prawo do dokonania ponownej wyceny usługi. Nowa wycena stanowipropozycjęzamiany umowy, od której przyjęcia uzależnione jest dalsze świadczenie usługi przez Kancelarię.
- W przypadku braku akceptacji przez Klienta nowych warunków umowy, Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania nowej wyceny. Kancelaria zachowuje jednak prawo do wynagrodzenia w zakresie kosztów poniesienych w związku ze świadczeniem usługi do chwili odstąpienia od umowy.
- Odstąpienie odumowy powinno nastąpić wraz z przekazaniem informacji o niewyrażeniu zgody na zmianę umowy w związku z dokonaniem nowej wyceny. Niewyrażenie zgody na dokonanie zmiany umowy oraz brak odstąpienia od dotychczasowej umowy oznacza, iż Kancelaria jest obowiązana do świadczenia Usługi w pierwotnym jej kształcie, tzn. bez uwzględnienia modyfikacji, która nastąpiła poprzez pytanie zadane przez Klienta.
- Złożenie przez Klienta dodatkowych pytań lub wniosków o wyjaśnienia będzie traktowane jako nowe zlecenie.
§6 PŁATNOŚCI
- Klient, po akceptacji warunków świadczenia usługiprzedstawionych przez Kancelarię, powinien przelać z góry wynagrodzenie za usługę na rachunek wskazany w treści maila.
- Wynagrodzenie należne Kancelarii za wykonanie usługi w postaci sporządzenia wezwania do zapłaty jest wnoszone przez Klienta za pośrednictwem systemu automatycznych płatności Dotpay.pl Zapłata następuje po wypełnieniu przez Klienta formularza wezwania do zapłaty.
- W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zaliczkowego uregulowania płatności za usługę.
- Kancelaria, na żądanie Klienta zgłoszone przy zleceniu wykonania usługi, wystawia fakturę VAT.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
§7 REKLAMACJE
- W przypadku, gdy Kancelaria z własnej winy nie wywiąże się z warunków zawartej z Klientem umowy tj. gdy nie wykona w terminie zleconej usługi, nie wykona zleconej usługi lub wykona ją nienależycie, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
- W celu wszczęcia postępowania reklamacyjnego Klient w terminie 7 dni od dnia wykonania umowylub też od dnia, w którym umowa miała zostać wykonana, powinien przesłać Kancelarii drogą elektroniczną reklamację wskazując: swoje imię i nazwisko, usługę, z której skorzystał, datę wykonania umowy oraz opis przedmiotu reklamacji.
- Kancelaria w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po jej odebraniu, udzieli odpowiedzi Klientowi na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana, w której wskaże na wynik rozpatrzenia złożonej reklamacji.
- Kancelaria nie odpowiada za jakiekolwiek opóźnienie w realizowaniu usługi i problemy techniczne związane z trudnościami w odbiorze korespondencji e-mail lub innej przez Klienta, jeżeli przyczyna opóźnienia w realizacji usługi i trudności w odbiorze korespondencji przez Klienta, nie leżą po stronie Kancelarii.
- W przypadku sporu konsument może skorzystać z drogi pozasądowej tj. mediacji oraz rozstrzygnięcia sądu polubownego. Więcej informacji można znaleźć na https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
§8 ODSTĄPIENIE ODUMOWY
- Klient będący konsumentem może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów poniesienych przez Kancelarię w związku ze świadczeniem usługi do chwili odstąpienia od umowy.
- Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektornicznej. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionegow umowie wynagrodzenia.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zlecenie usługi przez Klienta stanowi jednocześnie akceptację Regulaminu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na warunki w nim zawarte.
- Kancelaria zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi oraz wykorzystania ich tylko w celach prowadzonej działalności.
- Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej Kancelarii (tj. 01.03.2021 r. ) i ma zastosowanie do wszystkich usług świadczonych na jego podstawie po tej dacie.
- Klient poprzez akceptację niniejszego regulaminu wyraża zgodę na powierzenie przetwarzania danych osobowych Kancelarii zgodnie z umową o powierzenie przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 2.
- Wszelkie treści zamieszczone na stronie Kancelarii, w tym: artykuły, dokumenty, opinie, projekty pism lub inne opracowania, stanowią autorskie prawa majątkowe należące do Kancelarii i podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.).